Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2015, 14:13   #8
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Een slecht huwelijk is niet hetzelfde als een schijnhuwelijk.
Mocht het een gewoon huwelijk geweest zijn dat spaak gelopen was nadat we het beiden oprecht geprobeerd hadden, dan was dat ook pijnlijk geweest, maar toch heel iets anders.
Ik voel mij misbruikt, emotioneel mishandeld, ik denk dat het een gelijkaardig gevoel is als een vrouw heeft nadat ze verkracht is.


Dat schijnt precies het belangrijkste te zijn tegenwoordig.
Gerechtigheid dat telt niet meer, als de Staat er niet bij inschiet, dan mag het.
Topcriminelen kunnen ook hun straffen afkopen tegenwoordig, straffen van minder dan 1 jaar willen ze nu ook afschaffen.
Dat recht en rechtvaardigheid niet altijd samenvallen is geweten, maar in dit land gaat het wel heel ver.


Er waren wel degelijk twijfels, maar het feit dat haar zus hier al 5 jaar getrouwd was, gaf mij de indruk dat de familie wel te vertrouwen was.
Die zus spreekt overigens goed de taal, en heeft al een paar keer gewerkt.
Ver uit mijn buurt wonen zij niet, en ik heb haar op die manier hier in België ontmoet.
Het idee om nog eens met iemand te trouwen zonder papieren is voor mij definitief van de baan, het was ook niet iets dat ik oorspronkelijk van plan was.
Ik denk niet dat ik overigens nog ooit zal trouwen.
Een LAT relatie of samenleven lijkt mij veel haalbaarder.

Plezier maken is op dit moment wat moeilijk.
Zoiets moet je eerst verwerken.
En het helpt niet als je iedere keer op onbegrip stuit, en de slachtoffers van dergelijke misdaden belachelijk gemaakt worden, en daarmee het misdrijf gebagatelliseerd wordt.
Ik heb het al gezegd, er zijn mensen die 10 jaar lang geregeld omgingen met zo iemand, en er dan pas mee trouwden, en dan direct prijs hadden.
Ik heb begrip voor je gekwetste gevoelens , je redelijke haat op dit moment .
Maar dit kan je ook meemaken in gewone huwelijken .
En eens een vrouw zich van je afkeert , daar is niks aan te doen .
Meeste mannen zien dat niet in . Proberen te herstellen , doen daar moeite voor . 20 kg afvallen , vriendenkring laten vallen , hobby's opgeven , naar de dansles gaan . Sorry boy , niets helpt .
Maar eens er een njet in haar breintje is verschenen , ben je beter af om geen contact meer te hebben .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden