Los bericht bekijken
Oud 6 november 2017, 12:03   #27
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik heb u zeer goed begrepen, en gij weet heel goed dat ik u heel goed heb begrepen.

Gij denkt: een "nieuwe" thread, en alles wat ik hiervoor heb geschreven, dat telt niet meer. Wel, daar vergist ge u in.

Ik vraag u enkel : waar is plots uwen sossen haat gebleven?

En ik vraag dat niet enkel aan u, ik vraag dat aan al uw geloofsgenoten op dit forum die nu 'ineens' 'toevallig' 'plotseling' ne linkiewinkie de goeie vinden en de rechtsen de slechterik.

Ge snapt toch dat dat hypocriet is?

Als ge dat niet snapt, géén enkel probleem, ik ga u daar zeer regelmatig en consequent aan herinneren.
Je hebt het totaal niet begrepen.
Mijn post waarop je reageert:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Maakt niet uit wat ze zijn. Het potje in Madrid stinkt verschrikkelijk.
Ik spreek hier over een situatie dat er vanuit Madrid onwaarschijnlijk gereageerd is op een groep met een bepaalde mening; hardhandig aanpakken van iedereen op straat, van kinderen tot ouderen.
Wat ik schrijf: het maakt niet uit of het links tegen rechts is of omgekeerd, ik veroordeel de dictatoriale houding van Madrid.
Dat jij een links-rechts verhaal als invulling van mijn post maakt, is voor uw rekening. Ook de zwart-wit-visie die je eruit besluit!
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 6 november 2017 om 12:05.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden