Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2019, 17:08   #107
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Dat is zever, Hoomer, dat heb ik nergens gezegd.
Ik heb keer op keer herhaald dat iedereen moet zitten zoals hij graag zit als dat mogelijk is. En dat is haast altijd mogelijk of hebt u zo'n nieuw krukje voor thuis gekocht?
Ik vraag enkel dat in plaatsen waar de ruimte beperkt is en men wel moet vlak naast elkaar zitten, mannen rekening houden met hun buur. Tegen de buswand gedrukt worden door een man die het verstand niet heeft om zijn benen op een fatsoenlijke manier te plaatsen, is bijzonder onaangenaam. Allee, neem dat u naast een zwangere vrouw in de bus gaat zitten. Zou u zomaar neerkwakken en meteen uw knieën zo'n halve meter spreiden, dat is zonder meer grof.
Respect voor uw medemens is al wat ik vraag.
En u begint hier weer eens over een ander onderwerp. Maak de studie van de toiletbrillen maar alleen.
Alhoewel … de waterbus al eens genomen? Ga daar eens rechtstaande uw behoefte doen! Daar zult u vanzelf wel leren neerzitten
Mij naast een hoogzwangere vrouw neerkwakken? Nee hoor, ik zou haar eerst vragen haar benen te sluiten, wat denkt die wel. Grapje hoor Marieke, maar ik zal u eens iets vertellen, het soort volk dat je op bussen tegenkomt moet volgens jullie van het laagste allooi zijn dat ze zo gaan zitten, ik weet het zelf niet ik heb in geen veertig jaar een bus,trein of tram genomen, maar moest ik het doen ik zou veel liever blijven rechtstaan dan me naast zo een vreemde persoon te murwen. Ho ik lieg ik heb enige jaren geleden eens een trein naar Antwerpen genomen ik dacht toen, in zo een vuiligheid wil ik nooit meer reizen. Ba niet echt een propere manier van reizen trein tram bus.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden