Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2019, 17:31   #11970
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Moeten moeten moeten? Ik moet niks!

Ik zal de vraag nog eens herhalen die ge ontwijkt:

Dus leg mij eens uit vanaf wanneer volgens u marrokanen hier in antwerpen borgerhout als Marrokaans grondgebied kunnen uitroepen?
2025? 2050? 2075?


United Nations General Assembly Resolution 68/262 was adopted on March 27, 2014 by the sixty-eighth session of the United Nations General Assembly in response to the Russian annexation of Crimea and entitled "Territorial integrity of Ukraine". The non-binding resolution, which was supported by 100 United Nations member states, affirmed the General Assembly's commitment to the territorial integrity of Ukraine within its internationally recognized borders and underscored the invalidity of the 2014 Crimean referendum. Eleven nations voted against the resolution, while 58 abstained, and a further 24 states were absent when the vote took place.
https://en.wikipedia.org/wiki/United...olution_68/262

Maar man toch!

100 landen veroordeelden Rusland! HONDERD! 11, waaronder Rusland en satelliet en ex soviet staten met veel geimporteerde russen zoals Wit rusland en kazachstan, vonden dat er niets aan de hand was. 58 onthielden zich, wat de facto ook een veroordeling was, want ze willen rusland niet irriteren vanwege handelsbelangen.


Heel Europa dus ook alle baltische staten en ex oostblok staten veroordelen rusland, OOK Turkije!

als ge het nu nog niet snapt: iedereen haat rusland.
Dat is een general assembly resolution heeft geen enkele waarde. Zo zijn er al tientallen tegen Israël gestemd zonder enig gevolg.
https://balkaninsight.com/2017/12/20...un-12-20-2017/

Eind 2017 volgde een resolutie die Rusland veroordeelde als een bezettende macht. De meeste landen onthielden zich (waaronder China, Indië, Turkije, Brazilië, Bosnie etc.) De overgrote meerderheid van de ex-Sovjet landen stemden tegen, net als landen als Zuid-Afrika en Servië, enkel de westerse landen, Oekraïne en Georgië stemden voor.
Correctie China stemde ook tegen.

Laatst gewijzigd door tomm : 15 mei 2019 om 17:33.
tomm is offline   Met citaat antwoorden