Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2015, 02:00   #19
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
ingenieurs slimme mensen? Even grote snobs als het andere gepeupel. En als ze geen tijd hebben om er lang over te doen om het onder de knie te krijgen? Dan zijn het zeker geen slimme mensen maar grote dommeriken. Draai of keer het hoe je wil : een iPhone is een gadgetphone. Een samsung is een smartphone. Maar gelukkig zijn er op deze klotebol meer en meer snobs die erbij willen horen. Hoe zielig ben je als je als gewone werkmens constant je e-mails moet kunnen lezen en je smoeleboek moet raadplegen. Mensen zonder inhoud in hun leven

800 euro voor zo een prulleding. Mensen geven een half maandloon om erbij te kunnen horen. Maar verder maar klagen en zagen over een belastingverhoging of dat het leven duurder wordt. Er is dus nog meer dan genoeg ruimte om nieuwe belastingen uit te vinden.
In grote trekken geef ik je natuurlijk 100% gelijk. Maar ik relativeer wel een beetje. Ik beschow ingenieurs als slimme mensen omdat ze slimmer zijn dan ik. Ik geloof wel dat er een aantal zijn die geen tijd hebben of willen besteden aan het uitzoeken hoe een Android kan aangepast worden, dat wel weten dat zoiets kan, maar dan toch eerder een Apple kopen. Drukke zakenmensen zitten in diezelfde groep die daar allemaal geen tijd voor hebben. Ook voor alle duidelijkheid, ik heb geen facebook account en zou ook geen 800,- willen uitgeven voor een Apple-prul, enkel en alleen voor de naam. Veel allochtonen die nog geen nagel hebben om hun moslim gat mee af te kuisen hebben blijkbaar wel een Apple. Zo denken ze dat ze er bij horen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden