Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2017, 04:35   #86
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Bedankt Zipper.
Ik heb het artikel gelezen en opgeslagen. Jammer dat ik de enige ben die er aandacht aan schonk.

Darya Safai is Iran ontvlucht. Ze weet dus waarover ze spreekt. Hier wordt ze aangevallen door Kif-Kif-moslima's. Wat een achterlijk volkske daar bij Kif-Kif. Pim Fortuyn had groot gelijk dat de islam een achterlijke godsdienst is.

http://www.kifkif.be/actua/open-brief-aan-darya-safai

Darya Safai zit op dezelfde lijn als Ayaan Hirsi Ali. Hopelijk hoeft zij Europa niet te ontvluchten uit angst voor.....aanhangers van de islam.
Wij hebben nood aan vrouwen die de moslimwereld vanbinnen en vanbuiten kennen, en die de moed en de energie hebben om de discriminatie van moslimvrouwen door hun eigen gemeenschap aan te klagen.
De rangen worden gesloten. Zie het artikel van ene Esma Uçan, naar verluidt een ondervoorzitter van de islamitisch geïnspireerde studentenvereniging Mahara.

http://www.demorgen.be/opinie/laat-m...ezen-ba6a24d2/

Citaat:
Natuurlijk betreur ik dat de uitspraak van het Hof de deur openzet om levensbeschouwelijke diversiteit uit de privésector te verbannen. Natuurlijk is het evenzeer teleurstellend dat dit voor moslimvrouwen met een hoofddoek de toegang tot de arbeidsmarkt opnieuw wat vernauwt.
O jee, wat jammer nou. Dat die "vernauwing" haar net wordt opgelegd door mannen die hun inspiratie halen uit één of ander zogenaamd heilig boek komt niet bij haar op.
Citaat:
Van een door de man in stand gehouden symbool van onderdrukking is er dus helemaal geen sprake.
Yep. Zo is dat. Groot gelijk, meid! QED dan maar?
Citaat:
Want in een liberale democratie spreekt ieder voor zichzelf en hoef ik me dus niet aan een paternalistische bevrijdingstheologie te onderwerpen.
Tuurlijk niet. Ik heb mij reeds onderworpen aan een patriarchale vroeg-middeleeuwse religie. Een tweede onderwerping kan er ècht niet meer bij.

En ik maar veronderstellen dat studenten worden getraind om n�* te denken...
__________________
Etiam si omnes, ego non.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 maart 2017 om 04:39.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden