Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2019, 10:38   #23
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.750
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Ben je met zulke onnozele tekeningetjes die je hier overal post eigenlijk verbaast dat niemand je met je atoomtheorie serieus neemt?
Nooit gehoord van moderne kunst?

Voor de meest grove rommel wordt miljoenen betaald, en dat zal voor mijn kunst ook eens zo worden (maar niet omdat het rommel zou zijn, wel soms wat kinderlijk eenvoudig, naïef), als de mensen de diepere inhoud daarvan begrijpen.
Het is de grootste kunst van de heilige geest.
En eens zullen de mensen dat begrijpen.

Bovendien: mijn atoomtheorie bestaat niet alleen uit plaatjes, maar de essentie daarvan is de tekst en uitleg, die met eenvoudige en duidelijke tekeningen nog eens extra wordt zichtbaar gemaakt.

En ook zonder plaatjes kunnen en willen de mensen er niks van begrijpen, omdat ze er veel te dom voor zijn, niet om die plaatjes, die slechts worden gehoond als excuus voor hun eigen onvermogen.

Verder maak ik mijn tekeningen met mijn primitieve computerpaint en lijnen maken met mijn muis.
En ik heb ook zeker mooiere tekeningen gemaakt.
Bovendien behoef ik geen Rembrandt te zijn om mijn atoomtheorie waar te doen zijn.
Jezus kon helemaal geen tekeningen maken en werd toch geloofd.

Ik geef toe: ik ben slechts een amateur kunstenaar.
Maar mijn atoomtheorie is geniaal.
En als je het niet geloven wil, ik heb hier ook een Topic over hoe ik mijn atoomtheorie gevonden heb (zonder plaatjes).
Probeer daar eens intelligenter te reageren dan hier.

Zo genoeg informatie?

Hoe vind je die?



goddelijke kunst....
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 30 maart 2019 om 10:41.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden