Los bericht bekijken
Oud 1 april 2019, 09:34   #28
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.780
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht

Maar een wetenschappelijke theorie 'opfleuren' met allerhande frivole tekeningetjes, zoals jij doet, dat doet geen enkele wetenschapper omdat het niet helpt om geloofwaardig over te komen.
Toch heb ik in natuurkundeboeken ook wel eenvoudige tekeningetjes gezien, met name atomen die werden voorgesteld als kleine mannetjes en ook als video ben ik dat later weer tegengekomen (wat lijkt op mijn atoomtheorie).
Maar wat de wetenschap doet is natuurlijk altijd goed en wat ik doe natuurlijk nooit.
Citaat:
Voortdurend verkondigen dat je Jezus bent, of de nieuwe Messias, helpt ook al niet om geloofwaardig over te komen met een totaal nieuwe wetenschappelijke theorie.
Helaas niet, omdat de mensen veel te dom zijn en niet de moeite nemen zich in mijn atoomtheorie te verdiepen om te kunnen begrijpen waarom ik niet alleen de nieuwe "Jezus" ben, maar de enig ware Christus.
Dit ten eerste omdat die ouwe Jezus nooit heeft bestaan en slechts een mythe is, en ten tweede omdat ik wel besta en bovendien het bestaan van God kan bewijzen.
Citaat:
Ik gaf je dus gewoon een hint, die je geloofwaardigheid als 'self made wetenschapper' ietwat zou kunnen verhogen. Maar mijn mening is gewoon mijn mening. Niks verbiedt u dus om mijn mening gewoon te negeren.
Jouw mening heeft geen enkele waarde.
Het is een hoop onzin bij elkaar, waarvan ik er al heel veel heb gehoord.

Ik zou zeggen: lees mijn atoomtheorie eerst en stel dan vragen als je iets niet begrijpen kunt.
Dat is de enige weg tot de zaligheid en heiligheid van Gods Geest en Gods heelal.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden