Los bericht bekijken
Oud 21 april 2019, 10:11   #33
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Ben je met zulke onnozele tekeningetjes die je hier overal post eigenlijk verbaast dat niemand je met je atoomtheorie serieus neemt?
Nooit van moderne kunst gehoord?



Dit schilderij heeft 266 miljoen euro opgeleverd.

2. ‘Interchange’, Willem de Kooning - €266 miljoenToen het werk ‘Interchange’ van Willem de Kooning in 2015 werd geveild voor €266 miljoen vestigde het het record voor het duurste schilderij ooit verkocht, tot dit record 2 jaar later werd verbroken. Kenneth Griffin, die ook 'Number 17a' van Jackson Pollock kocht, kocht 'Interchange' in dezelfde aankoop. Hij betaalde zoveel voor dit werk omdat het de belangrijke overgangsperiode naar abstract expressionisme in De Koonings oeuvre weerspiegelt.



Hoeveel meer zijn mijn schilderijen en plaatjes dan wel niet waard?
Miljarden zou ik zeggen.

De wereld is krankzinnig geworden, maar ik ben nog de enige met verstand en duidelijke plaatjes om mijn zeer moeilijk voor de mensen te begrijpen atoomtheorie duidelijk te maken.
Het is de meest oprechte en eerlijke kunst, kunst van de allerhoogste waarde van de heilige geest.

En zou je mijn atoomtheorie begrijpen, dan zou je ook mijn kunst kunnen waarderen.

Dank je wel en tot ziens.....en vrolijk Pasen gewenst bij deze.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 21 april 2019 om 10:15.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden