Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2007, 16:55   #22
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Sorry mensen geen enkele dame intregeert mij ...zal waarschijnlijk te wijten zijn aan een gebrek van democratie / uitstraling / gezonde voeding en uiterlijkheden .

Een wijf moet van mij niets maar ze mag er WEL gezond uitzien & dat begint bij de basis in zake voeding & omgang .

Meestal zen ze schoon langs buiten maar binnen pffff net zoals vele mannen die amper thuis zen in hun kot dat het dan prestigieus en sexy pfff erg .

Het slechtste lief da ik ooit had was een foto model ik dumpte ze in 1 week tijd ; dit omdat ze MEER tijd doorbracht in de badkamer dan met mij of mijn huiskattin waar ze niet naar omkeek logisch dat ik dan ook geen tijd of zin had in zo'n soort van vrouw .


Madonna spreekt me IETS meer aan maar die wil ik ook niet naast mij op bed en ZEKERS niet IN men bed pfff amai .

Ooit had ik een relatie met een nogal gevulde dame awel die was al IETSJE socialer dan da fotomodel .

Vinden jullie nep-sociale politica's sexy ?
Tjah ieder diertje zijn pleziertje zekerst ...ik zal wel verhuizen naar het buitenland waar men wa meer opener en socialer ingesteld is dan hier te Antwerpen .
Wil je zo eentje met zware bumpers van vore
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden