Los bericht bekijken
Oud 29 september 2010, 11:59   #113
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Kort, duidelijk, en 100 % de waarheid. Meer moet daar eigenlijk niet over gezegd worden.
Weet Egmont eigenlijk dat zwarten blank op de wereld komen ? Het produceren van melanine begint pas als ze op de wereld gekomen zijn, en het duurt 3, 4 dagen voor ze hun definitieve donkerbruine kleur hebben. Gedurende die tijd worden ze door hun ouders tegen de zon beschermd. Hun blanke hand- en voetpalmen herinneren ons daaraan.
Gisteren zag ik weer een albino, op straat, mogelijk een marokkaan. Geen vlekken of iets, ogen leken wat samnegeknepen. Lijf fors en gezond. Hij keek naar een vrouwelijk uitziende jongeman en trok een bepaald gelaatsuitdrukking als men iets vreemds zag. Dat vond ik erg grappig want als albino ziet hij er niet bepaald doorsnee uit.

Kortom, durf voor jezelf te denken en te kijken naar echte albino's. De albino's die ik zie zien er volkomen normaal en gezond uit. Ook normale mensen kunnen aangeboren afwijkingen hebben. Het lijkt mij niet dat ALLE albino's ziek zijn.

Eurocentrisme wil niet dat witten begrijpen dat zij van albino's afstammen, want witten zouden superieur zijn aan zwarten.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden