Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2012, 13:17   #5
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
De onderzoeken hierover neigen inderdaad naar het feit dat vleesproductie meer uitstoot. Dit is niet altijd waar, maar blijkbaar wel voor het gros van de gevallen.

Het probleem is dat zelfs al mensen dit weten, zij hun "stukske vlees op den bbq" (wacht maar af want dat gaat hier nog meermaals letterlijk staan, in deze draad" niet willen opgeven omdat er "linkiewinkies" "dictatoriaal willen doen zoals Stalin deed".

Ik zou gerust veel minder vlees eten dan ik nu eet als dit zou moeten. Dan moeten de alternatieven wel vlot beschikbaar zijn.
Aangezien ik geen enkel probleem heb met global warming, heb ik ook geen enkel probleem met de uitstoot die mijn vleesconsumptie veroorzaakt. Mensen die beweren dat deze planeet naar de verdoemenis gaat door global warming zijn grote leugenaars. Ik geloof zelfs dat er een degelijke kans bestaat dat de aarde er op termijn beter gaat uitkomen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden