Los bericht bekijken
Oud 27 juli 2014, 23:11   #635
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

En nu even inhoudelijk reageren op deze uitspraak van jou, peterke:

Citaat:
Er is ook niets mis met het vaststellen dat er een pak zaken mislopen inzake migratie zoals die nu bij ons loopt. Er is twintig jaar lang niets aan gedaan net door het blok. Geen enkele partij wou dat thema opnemen om niet het verwijt te krijgen dat ze het blok achterna liepen.
Je beseft toch wat je met bovenstaande uitspraak toegeeft?
Je doet niets lieven dan "kabassen" op de strontzakken van het VB, maar je geeft wél toe dat hier een PAK zaken zijn misgelopen, alsook de reden daarvoor: Geen enkele partij wou "dat" thema opnemen om niet het verwijt te krijgen dat ze het blok achterna liepen.

Het is nogal gemakkelijk om die partij eerst te demoniseren met een cordon sanitaire, en haar daarna de schuld te geven dat er 20 jaar niets gedaan werd aan het vreemdelingenprobleem uit schrik om ermee geassocieerd te worden. Ja toch?

Nu halen we er even een uitspraak van Superstaaf bij, die notabene véél eerlijker overkomt dan de jouwe.

Citaat:
Maar ik heb zelf onophoudelijk op het VB en hun racisme gekabast omdat vooral hun communautair en economische programma me niet beviel.
D�*t Peterke, is de w�*re reden voor het cordon sanitair. Hun communautair discours. (Hetzelfde discours dat de N-VA moet en zal verloochenen wil ze niet, nét als het VB, worden uitgesloten).

Het gevolg daarvan was echter dat geen enkele partij het de volgende 20 jaar aandurfde om het vreemdelingenprobleem aan te pakken, dit uit schrik om verweten te worden dat ze het blok achterna liepen. In géén enkel ander land werden officiële politieke én media-cordons getrokken rond partijen die de migratieproblemen aanklaagden én wilden aanpakken. Dat gebeurde alleen in jouw geliefde "democratische" Belgique. Nochtans werd elders, evengoed als hier, de link gelegd naar het naziverleden van bepaalde aanhangers van de "extreem-rechtste" partijen. Het hypocriete aan de zaak is dat niet alleen extreem rechtse politici nazi-sympathiën kan verweten worden. Die hadden zelfs le roi LeopoldIII en prinses de Merode. Hen werd/wordt dat echter nooit verweten door de Belgische nationalisten. We weten waarom.

Je hebt toegegeven dat Dillen niet alleen de titel van strontzak verdient, maar Dillen, zijn partij én de N-VA zijn wel de enigen die jij en je forumvrienden voortdurend aanpakken op het verleden van hun voorgangers, terwijl je de strontzakken die in jouw Belgisch-nationalistische kraam passen NOOIT vernoemt.

Idem met het koningshuis. Je lust dat circus evenmin als een Vlaams-nationalist, maar het past in je Belgisch-nationalistische kraam, dus daar zwijg je over.

Superstaaf hemelt het koningshuis op zo'n overdreven manier op dat het tegenovergestelde wel moet waar zijn. Maar hij geeft tenminste toe dat zijn portemonnee de drijfveer is voor zijn belgicistische discours. Met andere woorden: hij is een regimeslaaf. "If you can't beat them, join them".

Ik ben een tijdje geleden door Superstaaf uit eten genomen. Hij is irl een reuze toffe pee. Wat hij hier op het forum schrijft neem ik sindsdien, nog meer dan tevoren, met een hele vrachtwagen zout. Toch wat betreft zijn houding tegenover Belgique. Dat hij de vreemdelingen en de problemen waar zij voor verantwoordelijk zijn spuugzat is méént hij. Zeker sinds hij er zélf slachtoffer van werd.

Je zult dus wel beseffen waarom ik wél probleemloos respect kan opbrengen voor de ene belgicist, maar niet voor de andere.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline