Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2020, 06:03   #28
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Ik zie het probleem niet.

Die standbeelden van Leopold II hadden al lang geleden verwijderd moeten worden.

Van Zwarte Piet heb ik als kind genoten, maar ik ben er zeker van dat de kinderen van morgen evenzeer zullen genieten van roetpieten en stroopwafelpieten.

Uncle Ben's is gewoon een Amerikaans rijstmerk. Gaan we nu echt een traan laten omdat rijst een nieuwe verpakking krijgt?
Er zit wel een pak meer achter de beeldenstorm hoor. Men is de geschiedenis aan het herschrijven in het nadeel van diegenen die de vooruitgang brachten/brengen. De progressieve instellingen worden een voor een ingenomen door volledig geschifte psychotische reactionairen die geloven dat voor de witte de vooruitgang bracht, helemaal op kosten van de niet witten zogezegd, de gekleurden in het aards paradijs leefden.

Men zal niet lezen dat de pikken van de Aboriginesjongetjes zonder verdoving in twee werden gespleten met scherpe stenen om ze te harden of dat zulke groepen jongetjes individuele meisjes dienden in elkaar te stampen zodat die meteen hun plaats in de samenleving leerden kennen. Neen. Men zal te lezen krijgen dat de Aborigines in een duurzame relatie met de natuur leven en dat de witte alles verkloot heeft.

Er is zo veel meer aan de hand dan enkel de beeldenstorm. Op 'links' is men volledig reactionair aan het doorslaan. De aardpolen lijken van plaats gewisseld te zijn. Links is rechts geworden en progressief conservatief.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden