Los bericht bekijken
Oud 27 november 2017, 14:09   #16
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik moet helemaal geen stromannen bewijzen.
Die moet u bewijzen, tegenover uzelf dan, want ik heb niks te maken met zaken die niet ik, maar u beweert, en me in de mond tracht te schuiven...
, hebben steevast drempels voor elke zijstraat.
Op die verhoogde fietspaden is elke zijstraat voor fietsers hetzelfde als een verkeersdrempel is voor autobestuurders. Ik weet één uitzondering, waar de Commies het verhoogde fietspad hebben doorgetrokken, waardoor auto's hotsen in de plaats van fietsers. Nogal wat chauffeurs worden erdoor verrast, omdat het meeste verkeer daar afslaat, en tegenwoordig zelfs quasi al het verkeer, wegens omleidingen door allerhande werken (op/afritten complex, spoorwegbrugvervanging, wegenwerken verder aan de rechtdoor van de straat, enz - de Commies saboteren graag in clubverband .

Dat "mobiliteitsbeleid" is voor fietsers even crap als voor autobestuurders.
Het is het tegendeel: de Commies doen er alles aan om mobiliteit te saboteren, tegenwoordig tot zelfs bannen.
Als frequente fietser moet ik u nochtans tegenspreken. Drempels zijn veel minder hinderlijk voor fietsers dan voor auto's. Komt onder meer door de grotere wieldiameter. Wellicht fietst u zelf nooit en doet u die uitspraak uit onwetendheid?
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden