Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 9 november 2016, 13:18   #124
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.196
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik ben het grotendeels eens met wat u zegt. Als Amerikaan zou ik nooit voor Trump gestemd hebben, maar qua buitenlandpolitiek lijkt me een president die voor minder inmenging in het Midden-Oosten is en betere relaties met Rusland wil onderhouden enkel maar voordelig als Europeaan.

Hoewel ik absoluut geen Poetin fan ben, heb ik nog altijd tien keer liever een goede band met Rusland dan de banden die we hebben met criminele staten zoals Saoedi-Arabië
Zo is het.
Wat betreft de VS zelf, ook niet zeker dat het zo'n slechte keuze is. Hillary ging vast en zeker enkel de belangen van haar bankiersvriendjes verdedigen zoals ze altijd gedaan heeft. En als die illegale Mexicanen teruggestuurd worden, is dat goed nieuws voor werkloze Amerikanen of Amerikanen met een "mcjob".
Andere standpunten zoals het recht op wapens te dragen, abortus, etc. ben ik het niet mee eens. (wat wapens betreft, ook in Rusland heeft bijna iedereen wel een jachtwapen, en er gebeuren niet meer schietpartijen dan hier, maar goed, dat mensen met een psychisch gestoorde achtergrond wapens kunnen kopen, vind ik niet kunnen)
tomm is nu online   Met citaat antwoorden