Discussie: Het Vlaams Belang
Los bericht bekijken
Oud 8 oktober 2005, 21:42   #84
phoebe
Parlementsvoorzitter
 
phoebe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 2.190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Je zou beter de opkomende Belgische beweging als onderwerp gebruiken i.p.v. van het voorbijgestreefd Vlaams-nationalisme.
Heeft den Belziek dan een beweging nodig om in leven te blijven, ik dacht dat dat niet nodig was?.
Dus wat je hier verklaart is simpel na 175 jaar Vlaamse onderdrukking is België op sterven na dood en is er een Belgische beweging nodig...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by phoebe on 08-10-2005 at 22:44
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Je zou beter de opkomende Belgische beweging als onderwerp gebruiken i.p.v. van het voorbijgestreefd Vlaams-nationalisme.
Heeft den Belziek dan een beweging nodig om in leven te blijven, ik dacht dat dat niet nodig was?.
Dus wat je hier verklaart is simpel na 175 jaar Vlaamse onderdrukking is België op sterven na dood en is er een Belgische beweging nodig...[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Je zou beter de opkomende Belgische beweging als onderwerp gebruiken i.p.v. van het voorbijgestreefd Vlaams-nationalisme.
Heeft den Belziek dan een beweging nodig om in leven te blijven, ik dacht dat dat niet nodig was?.
Dus wat je hier verklaart is simpel na 175 jaar Vlaamse onderdrukking is België op sterven na dood...zonder de opkomende Belgische beweging.....[/size]
[/edit]
__________________
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn


Laatst gewijzigd door phoebe : 8 oktober 2005 om 21:44.
phoebe is offline