Discussie: Het Vlaams Belang
Los bericht bekijken
Oud 11 oktober 2005, 19:12   #92
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Mss de Mother of all Overlopers, marie-rose.

Leg het programma van de N-VA van voor de fusie en dat van na de fusie eens naast elkaar. Als er iemand 'overgelopen' is, zijn het m.i. eerder Bourgeois en Dewever dan Morel als u begrijpt wat ik bedoel.

Qua sex-appeal: bij de vrouwelijke politica wordt dit de laatste jaren toch veel belangrijker. Bij de mannen daartegenover... De Freddy Willockxen en Vandelanottes zijn nog steeds in trek [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Rr00ttt on 11-10-2005 at 20:12
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Mss de Mother of all Overlopers, marie-rose.

Leg het programma van de N-VA van voor de fusie en dat van na de fusie eens naast elkaar. Als er iemand 'overgelopen' is, zijn het m.i. eerder Bourgeois en Dewever dan Morel als u begrijpt wat ik bedoel.

Qua sex-appeal: bij de vrouwelijke politica wordt dit de laatste jaren toch veel belangrijker. Bij de mannen daartegenover... De Freddy Willockxen en Vandelanottes zijn nog steeds in trek [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Mss de Mother of all Overlopers, marie-rose.

Leg het programma van de N-VA van voor de fusie en dat van na de fusie eens naast elkaar. Als er iemand 'overgelopen' is, zijn het m.i. eerder Bourgeois en Deweverdan Morel als u begrijpt wat ik bedoel.

Qua sex-appeal: bij de vrouwelijke politica wordt dit de laatste jaren toch veel belangrijker. Bij de mannen daartegenover... De Freddy Willockxen en Vandelanottes zijn nog steeds in trek [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 11 oktober 2005 om 19:12.
Rr00ttt is offline