Discussie: Het Vlaams Belang
Los bericht bekijken
Oud 11 oktober 2005, 23:04   #97
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie
Het Vlaams Blok heeft wel al discriminerende daden aangekondigd: zodra ze aan de macht zijn (hopelijk dus nooit) willen ze alle huwelijken tussen personen van hetzelfde geslacht ontbinden en verbieden.
Een partij die holebi's en holebi-relaties minderwaardig vindt zal nooit mijn stem krijgen. Ik hou het wel bij een linkse partij die wel respect heeft voor de mensenrechten (ook die van holebi's), wel geen extreem-linkse partij, want ik denk graag voor mezelf en bij extremistische partijen (extreem-links, -rechts of -godsdienstig) moet iedereen denken wat hun führer of paus denkt...

Het Vlaams Belang = Anti-holebi-belang = anti-Fozzie-belang
Het hangt er maar vanaf wat u als anti-holebi beschouwt. In de politiek correcte gedachtengang ben je al 'anti holebi' als je tegen homo-adoptie bent. Wie tegen het homo-huwelijk is, verklaart zichzelf in PC kringen inmiddelijk tot de nieuwe Khomeini

Ik vind het VB geen 'anti-holebi' partij, maar het is duidelijk wel een conservatieve partij.

Onder 'anti-holebi' versta ik toch nog iets anders, dan denk ik eerder aan godsdiensten zoals de Islam . In die zin is het maar de vraag of uw 'linkse' partijen echt uw belang wel dienen. Ga maar eens in eender welke migrantenwijk kijken wat de arbeiders/vlaamse armen nog waard zijn voor de linksen. Er zit meer kiespotentieel in de migranten en jullie zal het zelfde lot te wachten staan volgens mij.

Ik denk dus niet echt dat er een partij is die de 'Fozzie' belangen dient. Al hangt dat er nogal wat van af hoe groot uw homosexuele militeringsdrang is en welke uw tijdshorizon is.
Rr00ttt is offline