Los bericht bekijken
Oud 11 januari 2015, 06:11   #115
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Ongelofelijk stil blijft het hier.

We observeren dat opinies inzake vrije meningsuiting voor het merendeel enkel balang uitmaken indien een of andere overheid of gemachtigde (zelfs terroristen) zich hierover uitdrukken.

Dit is het niveau.

Verwacht U aan totale censuur en zodanige beperkingen dat U zelfs niet langer met Uw eigen zakenrelaties, familie en vrienden kan spreken (intercontinentaal, later landelijk).

Het lag het er reeds wekenlang vingerdik op.

Nu achter de schaapjes lopen... once again...






Ik heb gedurende bijna twee dagen niet normaal kunnen werken wegens geblokkeerde communicatie. Deze censuur is een pest.

Op de vrijheid staan is niet enkel zomaar een ideaal, het is een must! Niet enkel hier op dit forum!!!

Zo ben ik nu reeds bezig met hier opvolging aan te geven, dit heeft trouwens niets met dit forum van doen, dit forum zou nooit in staat zijn mij persoonlijke noch economische schade te berokkenen.



Beste vrienden,


Wanneer de overheid beslist ligt onze communicatie eruit, terrorist, valse vlag of wat dan ook-



WEERSTA nieuwe idiote wetten, PAK DE VERANTWOORDELIJKEN AAN!

Ik ben 100% 'democratisch', maar als ze mijn manier van arbeiden bemoeilijken zal ik naar de rechtbank stappen. Land, continent, EU? Eat it!


Mijn verontschuldigingen beste moderatie voor deze watdanook...

Bedankt allemaal.

Ik ben nu dus een beetje

Misschien bespaart mij dit een nodeloze vervroegde, niet slecht... gezien alles uit eigen zak komt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 11 januari 2015 om 06:38.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden