Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2019, 22:04   #28
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
1) Het is zeer gemakzuchtig om te veronderstellen dat N-VA mee achter een cordon gevlogen zou zijn. Het is natuurlijk een feit dat BDW daar schrik voor had, niet deel kunnen nemen aan de directe uitvoerende macht is zodanig een nachtmerrie voor hem gebleken dat hij er al zijn principes voor overboord heeft gegooid.

2) Maar als N-VA mee achter een cordon was gevlogen, zou de Vlaamse kiezer dat echt allemaal geslikt hebben? Ik weet het niet. Ik weet wel heel zeker dat N-VA dan in staat geweest zou zijn om tégen Belgiekse te ageren in plaats van het te repareren. Dat zou binnen de publieke opinie voor een heel andere stemming gezorgd hebben.

3) En dat brengt ons bij de echte moraal van het verhaal: Macht is zoveel meer dan toevallig deel uitmaken van een meerderheid. Macht is het ontastbare dat anderen doet bewegen. Vlaams Belang heeft die macht, die 'meta-politieke' macht, als geen ander weer te pakken. Onder aanvoering van Van Grieken bepalen wij langzaam maar zeker terug de agenda.

Dat is wat echt telt!
Alleen wel spijtig dat voor de Kamer-lijst in Vl.Brabant , voor zulk inhoudloos leeghoofd als Van Langenhove als lijsttrekker werd geöpteerd.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 15 maart 2019 om 22:05.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden