Discussie: Website
Los bericht bekijken
Oud 8 november 2019, 10:01   #46
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Johan, ik kan je alleen maar één goede raad geven.

Praat dit eerst allemaal eens grondig uit met een jurist, neem een advokaat en bewandel deze weg.
Doe niets op eigen houtje want voor je het beseft maak je de zaak alleen nog maar erger.
Maak geen website aan, en hou al de info die je hebt voor u.
Niet dat het mij stoort, want ik kan je gevoelens best begrijpen.
Maar 't zou zonde zijn mocht al hetgeen je tot nu toe al publiekelijk gemaakt hebt ook eens zou gebruikt of misbruikt kunnen worden door de andere kant.

En dat meen ik uit gans mijn hart, daar mag je zeker van zijn.
Er bestaan echt twee werelden.
Langs de ene zijde hebben we de op papier in elkaar geflanste wereld van overheid, langs de andere kant hebben we de realiteit, hoe de burger zich daarvan bewust is en dit is toch flink voor verbetering vatbaar.

Ik zie de mensen uit mijn directe omgeving hun mening over overheden en justitie met grote stappen herzien van zodra ze de beetje aandacht schenken aan de informatie die ik toon.

En, dit heb ik niet opgestart hoor. Hadden ze 10 jaar geleden bij de fiscus een minimum aan informatie geraadpleegd hadden ze deze olifant nooit de verkeerde kant uitgestuurd. Vandaag zijn aan dit dossier zoveel ambtenaren verbonden die boter op hun hoofd hebben dat er krampachtig wordt vastgehouden aan pure kafka.
Staan die er niet stil bij dat zo ook ambtenaren die correct werken mee sleuren? Hoe is het mogelijk ...
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden