Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2016, 23:02   #34
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Naar alle waarschijnlijkheid heb ik gisteren teveel knoflook gebruikt in de lasagna. Ik zal vertellen waarom.
Ik heb net een delegatie functionarissen van de NSDAP uitgezwaaid. Hun uiterst gevoelige sensoren hadden in 1943 deeltjes gedetecteerd van mijn ontsnapte ochtendlijke darmgassen. Met behulp van Professor Barabas, zijn teletijdmachine en natuurlijk extreemrechtse sympathisant Willy Vandersteen klopten zij vanmorgen plots in vol ornaat, met pofbroeken en rijlaarzen, op mijn deur.
"Aufmachen!"
Ze duwen mij een flacon in mijn handen. "Furtzen sie mal in dieser Flasche!"
"Ela gasten, den krieg is wel vorbei, he" repliceer ik op een verzetstrijderachtige toon.
"Schnell furtzen, herr Ke Nan!" blaft eentje mij toe terwijl hij zijn geholsterde Lüger streelt.
Ik kies rotte eieren voor mijn geld en knal in het flesje.
"Ihre Collaboration wird das Dritte Reich helfen eine Superwaffe zu entwickeln. Der Führer ist ihnen sehr erkentlich." Ze klakken met hun laarzen en marcheren naar het laboratorium van Barabas om terug naar 1943 geflitst te worden.
Na wat gegoogel kwam ik te weten dat de geallieerden muffe lucht hadden gekregen van dit nieuwe wonderwapen en op het juiste moment het labo van Barabas in Mortsel wisten te bombarderen.
En zo leren we dat God's wegen ondoorgrondelijk zijn.


Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden