Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 9 april 2019, 14:58   #6426
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Wat is er nog niet in de grond geboord door een rechter ?

Trump zijn hele agenda is kompleet vastgelopen in de rechtbanken. Nu ook zijn immigratiebeleid.

Congres is democratisch dus, artic drilling komt er niet.
Betekent ook dat Trump in 2019-2020 of 2023-2024 exact hetzelfde kan doen als Obama.

Het is een hele domme zet van Obama geweest - dat jaren blijft dooretteren.

Het mag stilaan ook duidelijk worden dat Obama een verschrikkelijk slechte president was; 2 oorlogen van Bush geërfd en deze verhoogd naar maar liefst 7.

Obama-care was een copie Romney care - erger het werd als normaalste zaak gezien dat Obama kort na zijn presidentsschap hiervoor honderden miljoenen heeft kunnen cashen van Wall Street. Niks stiekum, openbaar gebeurde het; uiteraard via een loophole; maar wel voor iedereen zichtbaar - die kwestie maar enigszins volgt..

Banken zijn onder Obama overeindgeholpen - diezelfde banken hebben 5 ca. miljoen 'wanbetalers' uit hun hun huizen gezet en hebben sindsdien kunnen groeien en bloeien als nooit tevoren. EN nu Trump hiervoor de schuld geven ? Ik dacht het niet zo..

Ergste vind ik nog dat Obama heeft een presidentskandidaat laten afluisteren - via de gebruikelijke FBI omweg. Trump Tower.

Reken er maar op dat Trump omdat Obama die ook heeft gedaan; nu Trump exact hetzelfde kan gaan doen. Reeds het het nieuws gevolgd: wisseling in de wacht geheime dienst momenteel gaande.


Het wordt eens tijd dat men inzit dat Trump slechts het symptoom is van het systeem dat Amerika kent niet de oorzaak ! De oorzaak was voor Obama al gaande; alhoewel ik Obama hiervoor nog het meest aansprakelijk stel.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 9 april 2019 om 15:07.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden