Los bericht bekijken
Oud 29 december 2007, 18:34   #42
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

[quote=system;3178133][quote=ERLICH;3177798]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht

Dat valt nog te bezien. Ik sluit niets uit. Zeker niet als ik zie tot welke gruwelijkheden de Nazi's in staat waren.



Precies of Hitler dit op papier zou zetten. Zelfs in de notulen van de Wannsee-conferentie ging men heel omzichtig te werk in het woordgebruik. Ondertussen kennen we de resultaten.


Daar spreek me niet over uit. Ik heb daar te weinig infomatie over.

Nu maakt u het toch wat erg bont. De 'einzatsgruppen' waren speciaal opgeleide SS-ers die niets anders begaan hebben dan gruwelijkheden. Punt uit. Zij moesten de gebieden 'zuiveren' van joden, communisten en dergelijke. We weten allemaal wat dit betekend heeft.
Indien er niets op papier is gezet, is er ook niets te bewijzen en toch gebeurd dit zonder ophouden. Maar laat ons zeggen waarom niet.

Wat betreft de "Wannesee-conferentie" is nooit iets van op papier gevonden buiten "één" blad dat ooit enige jaren na WO2 zou zijn opgedoken bij een Amerikaanse militair met een woord dat m'n kan thuisbrengen als "oplossing, eindoplossing" maar waar stond moord, massamoord? . We gaan niets loochenen en ons strafbaar maken, we gaan al zeker vermelden dat alles de waarheid is en niets dan de waarheid, maar bij 10 jaar kampen met miljoenen gevangenen, met duizenden bewakers en niets op papier, even toegestaan om na te denken. Zulke omvang moet toch op z'n minst een leiding of structuur hebben gehad deze kampen lagen wel verspreid over bezet Europa en m'n kan toch niet gaan aannemen dat dit alles is gebeurd en geleid van mond naar oor en vice versa. Even serieus blijven niet.

Ga om even serieus te blijven u een vraag stellen. Een kamer van 4m op 4m, in het midden staat een stoel en in deze kamer staan 72 personen + 1 persoon die het haar verwijderd? Een reactie op de vraag hieromtrent gesteld door twijfelaars bij dit is/was, men moet niet alles letterlijk nemen zulke zaken worden verklaard onder emotie. Hoe noemt u zulke verklaring?

Mag men even vragen waar u uw kennis met betrekking op WO2, A.Hitler, en het NS haalt. Te zien aan hetgeen u hier weergeeft, kan ik het al raden, heb die boeken ook al gelezen en heb die docu's ook al gezien.

U nooit afgevraagd hoe het komt dat zaken die jaren de ronde hebben gedaan zoals, lampekappen van huid, zeep van vet, massamoord op duizend Poolse officieren, massamoord op 1600 joden in een bepaald Pools dorp (de naam kunt u ergens terugvinden op dit forum heb het nogal vernoemt) dat dit allemaal jaar na jaar op conto heeft gestaan van het Duits leger en dat sinds enkele jaren na nauwkeurig onderzoek blijkt, dat het één niet klopt, dat voor het ander de rode horde aansprakelijk was en dat in het geval van het Poolse dorp de inwoners van het dorp hebben afgerekend met wat in hun ogen collaborateurs waren van de sovjets. Hier heeft m'n zelfs het monument moeten verwijderen aangezien de tekst een grote leugen betrof. Dus blijft de vraag, indien men zou beginnen inplaats van wetten te maken eens een grondig studie op te zetten niet politiek gebonden en het niet napraten van bepaalde groepen wat zou er dan nog zoal kunnen veranderen van dader. Sta open voor veel zaken, maar ze moeten wel deftig zijn onderbouwd.

Welles nietes spellekes zijn vervelend zeker indien m'n ze moet spelen zonder recht op openheid (denk niet dat er een tekening moet worden bij gemaakt), dus ga het bij dit onderwerp laten met het zinneke, "ieder z'n waarheid".
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden