Los bericht bekijken
Oud 14 januari 2018, 21:08   #85
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.382
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Heeft niks met fascistisch gedachtegoed te maken, gezien de banksters de boel al belazerden vóór de opkomst van het nazisme:

The Great American Bubble Machine

"From tech stocks to high gas prices, Goldman Sachs has engineered every major market manipulation since the Great Depression -- and they're about to do it again"

They've been pulling this same stunt over and over since the 1920s..."


https://www.rollingstone.com/politic...chine-20100405

De handlangers van GS staan er ook in vermeld...
Vraagje, zijn de uitgevers/schrijvers van dat magazine/artikel ook soms nazi-gezind ?

Haha, de praktijken van zwendelaars en oplichters aanduiden - gelijk van welke afkomst ze zijn - staat volgens quercus gelijk aan fascistisch gedachtegoed...
Het moet verschrikkelijk frustrerend aanvoelen, vermoed ik, om bij gebrek aan tegenargumenten steeds maar de Godwinkaart te moeten trekken.
"Tegenargumenten"??? Jouw "argumenten" zijn zodanig bij de haren getrokken en jouw "bronnen" zijn dermate dubieus dat het eigenlijk een verdomde schande is dat je dergelijke onzin allemaal op dit forum zit te spuien. Het antisemitisme druipt er van af.

Tenslotte, om u een plezier te doen: ik ben best tevreden met de huidige financieel-economische toestand waar jij onafgebroken zit over te mekkeren en te drammen. Mijn aandelen-beleggingen hebben mij reeds een flinke duit in het zakje gebracht. En hoe zit het bij u?
quercus is offline   Met citaat antwoorden