Los bericht bekijken
Oud 23 november 2017, 20:07   #14095
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Dus zoals ik verplicht Belg ben, want hier geboren, ook al verkracht la Belgique voortdurend de elementaire Vlaamse mensenrechten zo wordt ik dan nu ook een verplichte Europeaan, want hier geboren...
En zoals in de ME komt men af met het excuus dat de landheer (door God gezalfd) het zo wil...
Oké, de landheer is nu niet meer één persoon, maar een hele organisatie, die zogezegd op democratische wijze gegroeid is en wiens leden door het volk verkozen zijn... Maar de democratie van heel die machtsinstellingen valt wel steeds verder en verder te zoeken...

En de bange, blanke man die zich alleen maar veilig weet in gebunkerde omgevingen, ook wanneer die omgevingen hem juist niet meer beschermen daar waar hij het het meeste nodig heeft... loopt als een makke kudde achter de herder-slachter naar de slachtbank toe...
Bang voor de minste vrijheid, democratie, die hem van zijn veiligheidsgevoel beroofd... Enfin, verborgen in de grote hoop hoopt hij dat het de anderen en niet hem zal overkomen...
vlaamse mensenrechten verkracht bij n vrouw die in la wallonie , durbuy woont , haha
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden