Discussie: Boeing 737 MAX
Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2020, 05:30   #57
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
De website van Boeing zelf omtrent de 737 familie is een "genoegen" om in rond te snuffelen...
https://www.boeing.com/commercial/73...ign/#/featured
Vooral hoe "stil" de 737 MAX wel zal zijn en hoeveel minder tijd de MAX stil zal staan wegens onderhoud en zo getuigt van een zeer aanzienlijke hoeveelheid ironie....of zou het gewwon "humor" zijn....

De "windstilte "ondertussen, na een toch aanzienlijk testprogramma zegt wel iets.Ik kan me niet voorstellen dat er nog meer technische data nodig zijn.

Me thinks dat niemand bij de FAA momenteel DURFT "aftekenen" .Want deze keer zal afgetekend worden met iemands bloed,en bij een eerstvolgend voorval zullen de advokaten die persoon komen halen....en terecht!. Misschien wacht men wel op een politieke beslissing om te declareren dat "inherent onstabiele civiele passagiersvliegtuigen" per onmiddelijk toegestaan zijn.......
Spot on, dat zegt heel veel.
Een burgervliegtuig boekhoudkundig buiten de envelope ontwikkelen en in handen geven van een generatie rookies die vandaag geen toestel in de lucht kunnen houden in een turbulente onweer omgeving boven de atlantic (zie bvb. Airbus en 't AF 447 avontuur ex Rio).
Voorwaar: il faut le faire.
737MAX heeft nog een mooie toekomst voor zich!

TIP: geef zulke chauffeurs geen ouderwetse C47 in handen, zelfs binnen zijn/haar stabiliteit-sheet.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 30 juli 2020 om 05:34.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden