Los bericht bekijken
Oud 4 april 2012, 11:34   #31
kameleon
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2008
Berichten: 3.351
Standaard

[quote=Effect;6060856]Wat doet een CEO/manager eigenlijk?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Het juiste antwoord: Werken! Kei en keihard werken. 40 overuren PER WEEK zijn niet vreemd aan de gemiddelde topman, en combinatie werk en gezin gaat vaak ten koste van het tweede.
Ja maar een programmeur of ingenieur moet ook constant keuzes maken en overuren kloppen. Het loon is wel niet spectaculair.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Dure vakanties en een groot zwembad maken dat echt niet goed hoor.
Waarom doen ze het dan ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Vervreemding van kinderen is een zeer reëel risico, en persoonlijk financieel risico wegens verplichte aankoop van opties maakt je job enkel maar zwaarder.
Managers moeten dan maar niet aan kinderen beginnen. Ik moet ook investeren om aan een job te geraken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Geld maakt niet gelukkig geldt echt wel voor deze mensen die op hun 50e compleet uitgeblust zijn dat een staalarbeider er compassie mee zou hebben.
Informatici zijn al lang voor hun 50ste uitgeblust. Managers gaan anders wel lustig door tot hun 70ste terwijl gewone arbeiders dat niet kunnen. Ik weet zelf hoeveel kaderleden langskomen voor een burnout of andere mentale problemen in de kliniek. Wat ik niet begrijp is dat er voor deze mensen begrip is, maar als de gewone sollicitant over zijn burnout durft te vertellen is het 100% zeker dat men deze sollicitant niet zal aannemen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Toen een topman voor dexia gezocht werd, zeiden we dat mijn vader deze job perfect zou kunnen. Hij wel ja, maar hij heeft zich niet kandidaat gesteld wegens zijn gezin dat hij liever ziet dan bergen geld.
Proficiat met uw pa.
__________________
I'm a barbie girl
kameleon is offline   Met citaat antwoorden