Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2020, 07:55   #69
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Frankrijk heeft de oplossing gevonden voor de illegale kolonisten en de tentenkampen aan haar kust. Het leger smokkelt ze volgens Farache illegaal naar het Verenigd Koninkrijk. Bron SCEPTR

Ik heb het hier al geschreven. Frontex moet er aan de Europese grenzen op schieten tot de invasie stopt. Dat lijkt onmenselijk maar op lange termijn is het dat niet.
De grenzen staan nog steeds net iets te ver open zelfs in Covid-19 tijden zijn ze niet echt dicht.

Het migratieprobleem is echt een ware invasie inderdaad welke in extremis zelfs het gevaar 'omvolking' met zich zou kunnen meebrengen.

De steeds groter wordende stroom migranten/illegalen zorgt voor angst bij het publiek soms zelfs bij de politici van dienst die er nog steeds géén deftige oplossing voor hebben weten te vinden om dit probleem aan banden te leggen.(<- in de zin van: er voor zorgen dat iets zich niet verder kan uitbreiden)

Zijn het sociale vraagstukken?

Waarschijnlijk wel, vraagstukken met meerdere onbekenden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden