Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2009, 16:29   #70
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoom Bekijk bericht
U bent aan het veralgemenen, u zegt dat alle Noord-Afrikaanse jongeren lafaards zijn. Als deze jongeren toevallig lid waren van een bende hebben ze allemaal minstens een mes bij. Je moest maar eens juist eentje van een verkeerde groep "tegen zijn smikkel slaan". Als je dan wordt doodgestoken is het ook "je eigen fout" zeker, want dan deden de andere aan zelfverdediging?

Het andere deel wat mij hier verbaast... Ik begin mij af te vragen hoeveel er dan daadwerkelijk in de doofpot verdwijnt als men er in slaagt een volledig metrostation een maand te laten zwijgen....

veel als je het mij vraagt,

mijn broer werd meer dan 10 jaar geleden al achtervolgd tot hij op den trein kon ontsnappen omdat hij ze geen 100 frank "beschermingsgeld" wou betalen.

Persoonlijk heb ik verschillende aanvaringen gehad, poging tot diefstal, poging tot racket, poging tot intimidatie, lastig vallen van kennisen, al dan niet van het vrouwelijk geslacht, en een keer een poging om mij effectief zonder enige reden fysiek aan te vallen. Waarom no idea, ik ben ne rustige mens, die af en toe een glas ging drinken, of de metro moest pakken, of in Brussel of Antwerpen moest zijn, of gewoon aan het werken was.

moest ik daar de polies voor gaan bellen,... let op het woord poging, ik los mijn problemen zo goed als mogelijk zelf op, ik ben niet graag afhankelijk van niet of nauwelijks functionerende diensten.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden