Los bericht bekijken
Oud 7 april 2019, 17:38   #13
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Wel, voor één stukje geef ik je gelijk.

Al die vreemdelingen, die vormen één hechte groep.

Wij lopen daar (meestal) tussen als individualisten. Maw, elk voor zich, en een groeps mentaliteit dat hebben wij nog amper, met als gevolg dat de relatie met die vreemdelingen er eentjes is van 1 tegen over een hele groep.
(bij manier van spreken)

Wat meer groepsgevoel, gezonde assertiviteit (aggresiviteit hoeft zelfs niet, let wel, de grens is soms filterdun), zou meer dan welkom zijn.

je weet wel.
Als er ne keer nen Belg tegen ne wagen rijdt van ne vreemdeling in Brussel (of omgekeerd).
Direct staan er al 10 andere vreemdelingen rond U.
Waar zijn die 10 andere Belgen ?
Werkelijk gebeurd. Nieuwjaarsnacht.
Ik zette een familielid af die vlak tegenover het Stuivenberg woont. Wanneer ik mijn auto keer daar, zie ik in het voorbij rijden dat ze hem in elkaar aan het timmeren zijn in hun portaal. 2 kerels.
Ik spring uit mijne auto en vlieg daarop. Ondertussen belt weet-ik-veel-wie de politie.
Tegen dat die er waren, stonden er al een stuk of 30 Marokkaanse jongeren rondom ons 2. Wette wa meneer de polies zei? "Die komen op zo'n ogenblikken zelfs uit de riolen gekropen!" Awel, eerst stond 'k nog verbaasd te zien van wat hij zei. Maar in feite, waar kwamen ze ineens met zen allen vandaan om 5u 's ochtends. 't Ga allesinds niet zijn dat het een vroege ploeg van den BASF was toen zene.
En dan kan ik nog tientallen stunts vertellen die ik meegemaakt heb in Antwerpen, zowel in privé als in de werksfeer. Mijn gasten moeten daar in elk geval niet opgroeien.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden