Los bericht bekijken
Oud 16 december 2020, 07:33   #45
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.676
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik koester eigenlijk wel de hoop dat,behalve Knokke ( ) er nog wel een aantal gemeentes zal zijn die inzien dat het zoveel mogelijk "mensen aantrekken" eigenlijk alleen nog maar dat meebrengt,het zoveel mogelijk aantrekken van mensen.Het trekt verder alleen maar meer KOSTEN aan,de "goeie" jaren van "meer mensen = meer INKOMSTEN) zijn al LANG achter ons.

Zelfs het hebben van veel "nijverheid" op het grondgebied is een beperkende factor geworden.leuk voor de gemeentekas,maar wat BEN je met die centen als je als gemeente geen invloed meer hebt over een groot gedeelte van ,pakweg,de verkeerstroom(naar dat industriepark) of nutsvoorzieningen ernaartoe....je zit in een catch22 als burgemeester.De gans met de gouden eieren...mùaar die gans stinkt en is zeer lawaaiereig en opdringerig....wat nu....

Burgemeesters van zowat alle "steden" van enige belang ,en zelfs van "industriele" gemeentes,zouden zelfs wat graag de klok willen terugdraaien,maar ze KUNNEN niet meer....

Dus koester ik hoop aangaande die "betonstop"...
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees ervoor. Overal waar ik kom zie ik nieuwe verkavelingen. En ze zijn alsmaar lelijker: grotere huizen op kleinere stukken grond. Een verkrachting van het gulden getal en de schoonheid. Daar zouden gevangenisstraffen op moeten staan.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden