Discussie: afgelopen...
Los bericht bekijken
Oud 21 oktober 2004, 10:02   #38
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
zever niet
je kan beter de fiere vlamingen verwijten die bij een luchthaven komen wonen, er hun brood aan verdienen, maar dit enkel willen als een miljoen mensen dat niks heeft aan nachtvluchten ook wakker wordt gehouden
dikke egoisten zijn het, en jij een naievekloot om te denken dat het de schuld is van gelijk wie anders dan de omwonenden en die emo-politici die er op zo nodig moesten op ingaan
ik zever nie vriendjen, en ik heb het ook niet voor die eikels die onder die luchthaven gaan wonen zijn, eigen schuld dikke bult !

Ik krijg ook elke nacht vliegers over mijn dak, en de beesten van den boer achter mij maken ook lawaai, mij kan da nie bommen ik slaap goe, en zelfs moest ik er nie goe door slapen dan deed ik er iets aan, door te isoleren of zo, maw trekt uwe plan en zaagt nie !

De schuld ligt bij die enkele omwonenden die erover liggen lullen en die zeikerds van politiekers die geen eerlijke spreiding van die overlast willen iedereen kan vliegen, en pakskes versturen dus gaat iedereen watten in zijn oren proppen !

En iedereen , ja iedereen heeft baat bij die luchthaven, zelf die wijken die vol marginalen zitten, waar over wordt gevlogen, want die profiteren daar ook van door het belastingsgeld dat van die werknemers van DHL wordt opgehoest !
Herr Flick is offline