Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2009, 22:12   #701
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid
 
DonQuiSjot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2006
Berichten: 707
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot Bekijk bericht
Aliens, Ja, natuurlijk bestaan ze.
Alleen is de vraag of ze hier al geweest zijn?
En het antwoord is vrij nabij.

Als je weet dat wij type beschaving 0 zijn (Kardasjev schaal, zoek even in Wikipedia) en er rassen (kunnen) bestaan tot type 5, hypothetisch God, leven creeren en melkwegstelsels beheersen, dan lijkt het me zeer evident dat wij als mens ook zo zijn geplaatst.

Ik kan deze stelling alleen niet bevestigen. Jammer genoeg.
Onlangs is er nog een actie van type 4 beschaving teruggevonden in het heelal.
Leven is als een zaadje in de natuur. Het zwerft rond in het heelal tot het grond gevonden heeft. Is het je nog niet opgevallen dat de chaostheorie en fractalen steeds terug komen in alle grootordes? Atomen zijn planeten.

Maar het lijkt me vrij aannemelijk dat de farao's Goden (aliens) waren. Alles wijst er op. En vele verhalen uit de Bijbel kunnen zo geïnterpreteerd worden. Voor mij is het eindelijk een antwoord op dat gekke boek. Want welk mens verzint er nu zoiets???
Ook zijn er vandaag nog vele onopgeloste vragen in de wetenschap (missing link, dna vragen, etc,...)

Jim Marrs heeft er ook een groot stuk over in zijn boek 'Regeren van uit het Duister'.

Alee, begin maar weer te kakken voor de kindjes hier op het forum, jullie hebben weer iets om af te breken
Om jullie nog wat op weg te helpen
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden