Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2009, 21:24   #717
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid
 
DonQuiSjot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2006
Berichten: 707
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ik zou eerder zeggen een handvol puzzelstukjes van de miljoenen puzzelstukjes.

Net daarom moet men voorzichtig zijn met in het wilde weg verbanden leggen. En daar zijn bepaalde mensen - laat ons hen believers noemen - net heel slecht in, in voorzichtig zijn.

De ene wilde speculatie na de andere volgt, en degene die toch een beetje kritisch is voor hun soms absurde, vergezochte en kronkelige hypotheses, wordt zonder verpinken "gebrainwashed" genoemd.
Neenee, daar heb je wel gelijk.
Er zijn idd vele gekke theorieën, zelfs van een hollow-earth. Maar dan ook
weer, wie ben ik om het te ontkennen. En jij ook niet.

Wij (de meeste onder ons) zijn er nog niet geweest op de Polen. Zelfs niet hoger dan 10km in de lucht. Hoe durven we dan zo zwart op wit dingen claimen die wetenschappers (en een wetenschapper is nooit onafhankelijk gesponsord) voor ons als waarheid maken.
Maar wat wel bizar is, is dat er mensen zijn die echte onmoetingen meemaken, of UFOs gezien hebben, of ontvoerd geweest zijn met merktekens en alles. (zie de disclosureproject!)
Of al waren het maar plasmaballen. (mijn vrouw heeft dit trouwens als kind gezien) (hoedanook, plasmaballen zouden (zouden!) te verklaren zijn)
Hoe zit dat dan met die mensen? Mogelijks hebben ze een zeer luciede droom gehad. Mogelijks was het echt.
En het gebeurt meer en meer de laatste tijd. Is dit dan massa hypnose?
Of is er daadwerkelijks iets aan de hand. Ik durf het zelf niet zwartwit zeggen, maar feit is, dat er meer aan de hand is dan we beseffen.

Heb persoonlijk op canvas (jawel canvas amaai) paar jaar geleden nog reportage gezien over ons strottenhoofd dat aan het kantellen is. Dit gebeurd telkens bij een grote evolutionaire sprong. Het is de 2ex gebeurd toen de mens rechtop ging staan. (veronderstelt men). Toch bizar, niet?!
Populair wetenschappelijk, maar toch...

Waar ik persoonlijk de kriebels van krijg, is dat de meneerkes die claimen gestudeerd te hebben, die met een schoon diplomke, gewoon wetenschap als waarheid, als godsdienst aannemen. En dat zo pretentieus komen verdedigen alsof ze jaren zelf aan zo een doktoraat gewerkt hebben.

Dat is beangstigend. Gevaarlijk zelfs.
Als je weet dat wetenschap zichzelf iedere dag (soms drastisch) corrigeert !

Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 3 maart 2009 om 21:25.
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden