Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2017, 03:55   #7056
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.897
Standaard

Drosamadaris

Citaat:
Again, je hebt in de laatste vijf bladzijden verschillende keren de vraag gekregen om een bronvermelding te geven. Je hebt er geen één keer op gereageerd.
Zo neutraal ben je dan in je bronvermeldingen
Ik heb hier talloze bronvermeldingen gegeven die bewijzen dat het Britse spoor duurder is voor reiziger en belastingbetaler dan de maatschappijen op het Europese vasteland.



Citaat:
Quote me gerust waar ik de UK vergelijk met de Europese staatsmaatschappijen. Je gaat geen één post daarover vinden. Ik daag je uit .
Natuurlijk niet, dat past niet in uw kraam. Als blijkt dat de Fransen, Duitsers, etc. het beter doen dan de Britten, waarom zouden we dan de
Britten als voorbeeld nemen en niet onze buurlanden? Dat is een logische vraag die U steeds weigerde te beantwoorden.

Citaat:
Genoeg posts waar ik UK en BE vergelijk daarentegen, en daar heb je er geen één van kunnen weerleggen.
Er bestaat geen wetenschappelijke vergelijkende studie, ook U hebt er geen kunnen vinden.


Citaat:
Vreemd dat je het dan zo moeilijk hebt om nog maar tot aan mijn enkels te geraken, en dat je er geen één keer in slaagt iets te weerleggen van wat ik je aangegeven heb .
Als je het zelf zegt...
tomm is offline   Met citaat antwoorden