Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2021, 23:22   #12
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.462
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Een smart is tenminste nog iets dat je ziet en kant opgaat.
En wat met Ligiers en Aixammekes?
Citaat:
Een ligfiets of een ander raar gedrocht rijdt bijna permanent tegen u in en kijkt gedurend nerveus en agressief alsof altijd de ander in hun weg komt.
Dan beginnen ze te roeptoeteren.
Een trein moet ook een km van te voren afremmen.
Mijn ligfiets - geen bakfiets - is niet zwaarder dan een gewone fiets. Daar betaalde ik dan ook voor bij aankoop. En roeptoeteren. Waarom zou ik? Als de gewone fietsbel de job niet doet, heb ik nog een luchthoorn. Ik ga geen moeite doen om een stukje doorsnee kiesvee nog iets te leren. Daar zijn die mee gestopt na de eerste ademteug net na de geboorte.
Citaat:
ook nog eens want fiets met het gewicht van een halve smart krijgen ze nog niet eens stil op een kort stuk.
Ik kan niet voor bakfietsen spreken, maar mijn rijwiel heeft schijfremmen die krachtiger zijn dan de trommels van bromfietsen. Die 30 kg meer wegen.
Citaat:
Zit er dan dikwijls in die bak van voren 2 of zelfs 3 kleine koters gemurmeld met een deken dat er half uithangt en zijn die murmels nog eens met hun handen en voeten uit de bak aan het zwaaien ook terwijl ze lelijke smoelen trekken.
Dat was dan ook mijn eerste reactie nietwaar. Bakfietsen bestuurd door overjaarse bakvissen. Dat er in die bak dan nog eens kiesvee in wording zit maakt het niet beter.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden