Los bericht bekijken
Oud 28 december 2007, 17:46   #19
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het woord 'strategie' is u blijkbaar vreemd. De landing in Dieppe of Narvik was ook verspilling van mensenlevens op het eerste zicht. U moogt nooit vergeten dat Engeland een strijd leverde voor zijn bestaan. Het was alles of niets (meer).


Duitsland was volstrekt onbetrouwbaar. Je wist nooit wat je aan Hitler had. Dat had hij wel in het verleden bewezen (de Engelsen hebben nooit het 'papier van Chamberlain uit München' vergeten. Maar Churchill had het toen al door dat Hitler dubbelspel speelde. Hij zat toen wel in de oppositie.


Nogmaals, de eerste Bomber (butcher) Harris was Hitler met zijn onverbiddelijke raids -maandenlang- op Londen. Daar hoor ik u anders weinig over. Niet dat me dat nu echt verwondert.
Alléz vooruit, de na-oorlogse geschiedenis draait op volle toeren. Ga me niet bezighouden met een welles nietes spelleke te spelen met personen die verhalen verkiezen boven feiten, feiten die u kunt vinden indien u de ogen zou openen inplaats van ze te sluiten, feiten die u zou kunnen vinden indien u de oren zou openen inplaats van u doofstom te gebaren . Ga gewoon zeggen, u hebt gelijk en we gaan alle slachtoffers gemaakt door Churchill in z'n honger naar democratie vergeten.

Kunt u misschien even afvragen wat de reden was van de levenslange opsluiting van "Hess" en de moord op deze toen er sprake was van een vrijlating. Kunt u misschien ook eens afvragen hoe het komt dat een persoon als "Speer" die de werkkampen onder z'n leiding had en dus zoals het werd/wordt genoemd de slavenarbeid met duizenden doden, maar 25 jaar heeft gezeten en in England een luxe leventje is gaan leiden na het schrijven van een boek waarin hij z'n vroegere idealen van het NS afbrak en zich voordeed als onwetend. Maar nogeens, u hebt gelijk!
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden