Los bericht bekijken
Oud 8 november 2007, 12:38   #43
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Beste Largo,

Kan je me eens verklaren wat er zo verkeerd is aan deze passage?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
jullie worden heel vriendelijk uitgenodigd in deze discussie, maar mag ik vriendelijk vragen een poging te ondernemen om de emo-reacties ergens te droppen waar ze geen kwaad doen, alle andere input kan ons alleen maar helpen om de Joodse leefwereld beter te begrijpen en misschien ook jullie wereldbeeld verbreden.
<->

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Aan de Polycorrecten en andere Firestones: jullie worden heel vriendelijk uitgenodigd in deze discussie, maar mag ik vriendelijk vragen een poging te ondernemen om de emo-reacties ergens te droppen waar ze geen kwaad doen, alle andere input kan ons alleen maar helpen om de Joodse leefwereld beter te begrijpen en misschien ook jullie wereldbeeld verbreden.
En eigenlijk stoort het deel over het " droppen van emo-reacties" mij ook wel een beetje.

Het bewijst een beetje dat je gewoon jouw idee wil opleggen aan iedereen die het leest en tegenreacties niet welkom zijn (of met andere woorden we MOETEN aannemen wat jij hier neerzet)... Dan vraag ik mij toch af waarom men een draad opent? gewoon om te bewijzen dat je heel wat opzoekwerk hebt gedaan? (ja want inderdaad dat zien we wel...) awel dan krijg je een pluim voor dat werk maar ik zal de moeite niet doen om deze presentatie helemaal te lezen!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden