Discussie: Thomas De Gendt
Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2019, 18:07   #9
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wel een pakje intelligenter dan Ludo, imho, ook altijd extreem goed voorbereid met strakke analyse van ritprofiel en verwachtingen v andere renners en ploegen.

de rit eergisteren had hij compleet voorspeld, inclusief de mogelijke reacties...

en kasseien, ... daar heeft m godverdomme ook gelijk in, klotenkasseien ... heb je daar zelf al eens over gedokkerd eigenlijk?

ik heb dat ook ze, fysiek mag ik zo goed zijn als iets, maar geef mij een paar km kasseien en ik ben dood ... ik krijg mijn ademhaling daarop simpelweg nooit onder controle, met als gevolg compleet in t rood op enkele honderden meters ... echt weird.
Op kasseien is het gewoon keihard stoempen op een groot verzet. Op zich kan ik dat nog wel, het probleem is dat ik mijn stuur veel te krampachtig vastneem. Ik heb ook altijd schrik voor mijn materiaal. Als je die haaghoek opdraait gaat het naar beneden. Het is niet zo moeilijk om aan 40 per uur te geraken zodat je wat snelheid hebt om het hellende stuk aan te vatten, maar ik durf het niet...
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 27 maart 2019 om 18:09.
fox is offline   Met citaat antwoorden