Los bericht bekijken
Oud 10 oktober 2019, 23:31   #18590
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Ik ga zo ook eens beginnen. Ik zeg dat Element 120 de energiebron is van mijn tijdmachine, waarmee ik per ongeluk terug naar de jaren '50 ben gegaan en de ontmoeting tussen mijn ouders in het honderd heb laten lopen. Waarschijnlijk zal dat element vroeg of laat effectief gemaakt worden, en dan kan ik ook zeggen dat ik mijn tijd tientallen jaren vooruit was!
Serieus, kerel, er zijn enkele tientallen atomen van dat element gemaakt, het heeft een halveringstijd van minder dan een seconde, dus tegen dat vastgesteld was om welk element het ging was het al lang vervallen. Dus tenzij Lazar bewijs op tafel kan leggen dat de Amerikanen in 1980 dat element in handen hadden (wat hij niet heeft, het zijn weer zoals altijd woorden en niet meer) is en blijft het een sukkel.
Trouwens, jou grote held Stanton Friedman geloofde ook geen hol van wat hij verkondigde!
ge zit er fameus naast
Voor tijdreizen hebt ge zowel element 120,113,115,117 & 121 en 71 rondjes rond een zevenhoekige tafel vervaardigd in het hart van sterrenstelsel Zeta Reticuli ..goed voor 666
praha is offline   Met citaat antwoorden