Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2017, 09:40   #174
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Als prijs/kwaliteit beter is dan die van diesel, zal bobke overstappen.

Dat zal pas gebeuren als e-wagens in totale kost goedkoper worden dan Diesels. Voor zelfstandigen is dat al in het geval van Tesla vs. vergelijkbare luxewagen, wegens fiscale voordelen. En je ziet daar dat die wagen ook de nr1 is geworden kwa verkoop.

Voor ons, plebejers, zal het nog even duren.
Is ook de enige reden waarom ze een Telsa kopen. En de eerlijke zelfstandigen zeggen dat ook. Ondertussen komen er stekkerhybrides op de markt die ook fiscaal 100% zijn in te brengen. Die de zaakvoerder ook op zijn bedrijf "gratis" kan opladen. Maar het zijn wel stekkerhybrides van premiummerken. Zelfde voordelen als het uit-1-model-bestaand-merk Tesla (enkel hun S, de X zie je nog nergens rijden) maar dan een merk met naam en faam. Ik zou wel weten wat ik op mijn oprit zet en waar ik in gezien wil worden. De naam Tesla is al verbrand. Tesla =synoniem voor de zaakvoerder die zijn dure aankoop goed wil praten onder de noemer milieu. Mensen beginnen beter te weten.

Maar we hebben nog pakweg 20 mooi jaren te leven. De rest is wachten op stoppen met ademen. Dus we kunnen nog wel even benzine en/of diesel verbranden
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden