Los bericht bekijken
Oud 13 november 2017, 20:19   #16838
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
In het boek van Corso komt ongeveer hetzelfde scenario voor. Het scenario van verhaal over Roswell komt trouwens in vele boeken voor. En ze zijn gelijken allemaal op mekaar, wie de schrijver ook is.

Ik heb u de film gestuurd vanuit youtube. En dit omdat ik het een goede film vond over het mogelijk gebeuren. Met de site of de schrijver van het boek heeft het maar weinig te maken.
De film waar ik naar verwijs is gebruikt ook hetzelfde scenario, dat idd in veel boeken voorkomt. Het gelijkt ook op elkaar. Behalve dat het door Roland Emmerich met goede acteurs is opgenomen, met camera's die geen wazige rommel opnemen maar echte beelden en met een scenario dat die naam waard is. Geen amateuristisch gezwets van opa's over hun geheimen van 50 jaar geleden.
Emmerich toont ons de alien, zijn vliegende schotel en daar blijven al die youtube sukkelaars nu net in gebreke.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden