Los bericht bekijken
Oud 15 november 2018, 09:11   #17884
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Oooookaaaay.
Dus jij denkt dat 'telepathie' gewoon een zoveelste 'technologische' ontdekking is, in een rijtje van zovele andere.

Ik ben zowat in shock moet ik eerlijk bekennen.

Laat ik het zo stellen : bewijs van telepathie zou zowat de grootste ontdekking zijn in de geschiedenis van de mensheid sinds de cognitieve revolutie, we spreken hier dus over 70 000 jaar.
Daar wen je dus niet even aan en daar groei je niet even in mee.

Het zou het volledig huidig materialistisch wetenschappelijke paradigma op zijn kop zetten : er zou dan namelijk Brain to brain communicatie zijn zonder materiele tussenstof, de synapsactiviteit in het hoofd van X zouden dan invloed uitoefenen op synapsactiviteit in het hoofd van Y zonder meetbare of traceerbare connectie.

Zelfs de ontdekking van het vuur, lang geleden, verbleekt hierbij.
We kunnen dan wel terug naar de tekentafel en alle modellen die we hebben in de prullenbak gooien en herwerken.

Dat zou dan eigenlijk zowat het begin van een nieuwe jaarrekening zijn, het jaar 0 van een nieuw tijdperk.

En wij hebben dat allemaal gemist en jij niet. Wauw.

toch straf dat die vermaledijde overheden ( bestaan ze wel ? ) 99% van de bevolking in diepe ondergrondse complexen in half comateuze toestand een herinnering heeft geïmplanteerd van een totaal andere wereld ...en dat we nu allen zowat tezamen zijn ontwaakt

Wat een helden Het Oosten en co....dat die 1% , deze groep 'rebellen' nu het risico troosten om ons te onthullen dat de wereld waarin wij dachten te leven slechts een 'schijnwereld' is
praha is offline   Met citaat antwoorden