Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2008, 08:51   #3
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Zelf gezien en gehoord. Toch mooi als de integratie zou lukken. Het tegendeel is waar. In Lier heeft een turks schepen zich zeer racistisch opgesteld. Binnen was er van alles te doen in het gemeentehuis, buiten speelden de kinderen. Alles peace totdat hij verscheen en de allochtoonse kinderen verbood te spelen met die van het vlaams belang. Deze zijn ongelovigen van de ergste soort. Ik heb gaan kotsen op het toilet en mijn spa partij kaart voorgoed afgezworen. Ik zal dan ook blijven waarschuwen voor de extremistische allochtonen die zich in de spa en spirit bevinden. Ik blijf iedereen oproepen om helder na te denken en de harde realiteit in te zien. Integreren willen aanhangers van de islam niet. Integendeel wij autochtonen moeten integreren. Racisme is bij ons verboden totdat allochtonen het doen. Dan kraait geen haan. Stop de islamisering het sluipende vergif in onze politiek en scholen. Reageer voor het te laat is. De linksen zijn de zwarten van tijdens de oorlogsjaren.
Van wanneer dateren deze feiten ?
Toch niet van gisteren ? Heb je nu pas je SPA-kaart terug gebracht ?
Ik was wel even verbaast, had niet gedacht dat je bij de SPA-was.

Om terug te komen op je kerntaak: 'stop islamisering'
Kan jij op een objectieve wijze kort uitleggen wat je voorstellen zijn om 'islamisering te stoppen' rekening houdend met de wetten in een democratische rechtstaat?
Aub geen sloganistische praat.
Als je wenst kan je een aparte thread hierover opstarten en kunnen we je voorstellen bespreken.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden