Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2008, 22:29   #9
floppy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 februari 2008
Berichten: 3.203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Ik ben tegen halal. Religie is voor je vrije tijd. Wij hebben afgedwongen dat dieren niet langer hoeven te lijden 1 a 2 minuten voelen deze dieren intense paniek als ze leegbloeden. Wij willen geen halal in onze gesubsidieerde scholen. Indien ze geen varkensvlees willen eten dan eten ze vegetarisch ik doe dat ook.

Vlees eten doen we beter niet te veel. Het is nefast voor onze gezondheid en milieu. Vreselijk wat we onze aarde aandoen. Lees maar eens het boek van pollan deze week in humo. Wil je lekker eten ga naar restaurant bali in wommelgem bestel er de sayur tumis tahoe of de sate schotel tahoe of de vegetarische rijsttafel. lekker gezond en goed voor onze aarde. Ga mee gezeliig met de joden en indiers aan tafel in restaurant aahaar in antwerpen. 8 Euro buffet vegetarisch eten a volonte. Drink een lassi en leef gelukkig met de vriendschap zonder dat er bloed aan je handen en vork kleven.

Geen heilige huisjes : religie en staat zeer sterk gescheiden houden. Niet zeggen van ja het is hun religie hou er rekening mee. neen ieder gelijk geen uitzonderingen.

Vind je het raar dat ik rood was?? Enfin welke politieke partij heeft de dierenvrienden zo hard laten vallen voor het nieuwe kiesvee de halallovers??? juist de roden !!!! Niets zo hypocriet als spa spirit !!! Dan zwijg ik nog over GROEN !.
Gek is dat. Ik kan me vinden in jouw post EN die van goodwill. En jullie discussiëren...



Behalve de hoofddoek. Die interesseert me eigenlijk niet, dus stoort hij me niet ook.
floppy is offline   Met citaat antwoorden