Los bericht bekijken
Oud 24 april 2015, 18:38   #82
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik beschouw die bootvluchtelingencrisis inderdaad als een uiting van overbevolking.....

Alle redenen die aangehaald worden waarom die (vooral)jonge mannetjes massaal hun leven wagen en vertrekken zijn gewoon overbevolkingsredenen.
Maatschappijen (ook de onze,beschouw gerust de Syriegangers als dusdanig!!!) "produceerden" al te lang kompleet misbare en overbodige mensen en die beginnen te bewegen....


Hebben wij,in Europa,die op het punt staan onze bespottelijk grote bevolking naar aanvaardbare niveau's te kunnen terugbrengen wegens de vergrijzing,nu plots al dat overschot nodig?

Vergeet niet,het economisch leven anno 2015 is er op gebaseerd arbeid uit te stoten....dat moet geen probleem zijn met een dalende en ouder wordende bevolking....het zal aanleiding zijn tot regelrechte burgeroorlog als er opnieuw een grote,jonge bevolking ,zoals in de jaren vijftig vorige eeuw in Europa ,ontstaat,en dit ongeacht of het "eigen kweek" is of import!!!!)

Waarom vernoem ik geen concrete aantallen?

Omdat het,in sé,niet om aantallen gaat maar om de maatschappelijke inrichting.Al mijn illusies daarover heb ik in ieder geval al heel lang geleden achter mij gelaten......

Of algemeen: Hoe MINDER mensen hoe MEER mensenRECHTEN.
Bedankt Kelt
satiper is offline   Met citaat antwoorden