Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2018, 15:09   #23
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.681
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Tja, de blanke had in de tijd maar thuis moeten blijven en zich wat minder 'toe-eigenen'.

Voorts is dat zich wit schminken in Azië om niet op boeren te lijken, niet om er als een blanke uit te zien <- prime voorbeeld van westerse misconceptie btw.

Over de rest no comment, het interesseert me dan ook weinig. De blanke Westerling wilt zich toch vooral op een voetstuk blijven zien want het blanke velleke is heilig. Awel dat ze in hun shit stikken.
Ik verwar vermoedelijk met een reportage die ik lang geleden zag over zwarte vrouwen die ongezonde producten op hun gelaat smeerden om er blanker uit te zien.
En er niet als een boer willen uitzien vind ik nog triester dan er blank willen uitzien eigenlijk.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden