Los bericht bekijken
Oud 30 november 2020, 16:53   #7
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.936
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
In jouw link gaat het over "could one day be used in medical imaging". In de praktijk is dit vooral handig in onderzoek, net als bijvoorbeeld het green fluorescent protein, dat in 1962 werd ontdekt en in 2008 de Nobelprijs won. Luciferase zelf zal nog wel veel langer terug ontdekt zijn. Een lichtgevende stof die je bij levende wezens in kan spuiten bestaat dus al een tijdje. Maar jij loopt hier te doen alsof dit een nieuwe technologie is waar ik nog nooit van gehoord heb met super enge science fiction toepassingen, en de engste toepassing die je kan verzinnen is iets wat je ook gewoon met inkt kan doen. Of wat, het idee is toch niet dat dit in het geheim gedaan zou worden hè? Dat de politie zo stiekem kan checken wie er gevaccineerd is omdat niemand ooit slim genoeg zou zijn om onder ultraviolet licht te kijken, of onder een blacklight in de discotheek, moehahahaha!? Dat zou nogal een dom plan zijn namelijk. Elke keer dat je jezelf slimmer voelt dan een veronderstelde geheime schaduwregering geleid door Bill Gates maak je waarschijnlijk ergens een denkfout, die man is namelijk best wel slim.

Ik heb nu dankzij een snelle Google helaas ook gezien waar dit vandaan komt. Is allemaal weer wijd verbreidde complotonzin dat weer wordt gelinkt aan datzelfde "patent 666" dat in werkelijkheid gaat over fitness apps voor op je smartwatch (en bovendien het nummer WO2020060606A1 draagt, niet 666, ook alweer van die slechte numerologie), en niks te maken heeft met injecteerbare chips en nu dus ook al niet met geheime injecteerbare tattoos waardoor de duivel onder je huid kruipt.

Complete bullshit dus. Niet "maar voor die kleine kans dat het waar is moeten we het toch serieus nemen?!", nee, het is gewoon niet waar.
In de link van sciencemag staat dat wetenschappers luciferase op bacterieën toepasten en deze door selecteerden tot ze een variant hadden die tot een jaar later in apen hun neuronen zichtbaar was. Dat was zichtbaar met een speciale camera die door de huid van die apen keek.

Die tatoeage is zichtbaar via UV licht, maar dat is een andere techniek dan luciferase in het lichaam spuiten. Dat jij onzin googelt en dat aan dit betoog rijmt maakt niet dat ik onzin verkoop. Misschien eens lezen wat er in context staat zonder je eigen creaties erbij te naaien?

Wat ik over 666 zei is wat er staat, ik sprak nooit van een patent 666.
Wel een kleine correctie, als we 2020 delen door 666 krijgen we 3,0330. Dat was dus het nummer waarvoor je moest sms'en naar Biden, 30330. In mijn eerste post staat dus een komma verkeerd. Maar dat doet mijn context niet teniet.


Revelations 13:18 Here is wisdom. Let him that hath understanding count the number of the beast: for it is the number of a man; and his number is Six hundred threescore and six.

Citaat:
When they injected cells expressing this new enzyme into a mouse’s blood supply, along with the synthetic compound, the resulting light passed through the mouse’s tissues and could be captured outside the body with an infrared camera.
The team also inserted the enzyme’s genes directly into neurons of a marmoset monkey,and were able to view the bioluminescent glow from the brain area more than a year later
Heb jij een probleem met begrijpend lezen?

Laatst gewijzigd door CUFI : 30 november 2020 om 17:19.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden